I väntan på min biodejt

Skrivet: 2016-01-28 | 12:00:00

-Titel: "I väntan på min biodejt" (26 oktober)
När Rasmus är hemma hamnar min syster oftast lite utanför när vi sittar och myser i soffan. Så jag bjöd henne och pojken min på bio i stan. Madde skulle sitta i mitten. Inget tredje hjul här inte! Alla tre ville väldigt gärna se "The maze runner". Och den var riktigt bra. Vi väntar spänt på tvåan...
Vi satt innan bion och väntade länge på stackaren som aldrig tycktes få komma ifrån jobbet. Sålänge stirrade vi på oss själva i taket. Och när popcornen var köpta och färska hasar Madde sig in på biografen, lättad över att äntligen få träffa sig biodejt.
Vart kameran tog vägen? Photoshop. I like that shit. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: