Välkomnar mig tillbaka

Skrivet: 2016-05-18 | 13:39:00

Svårt att förklara hur mycket jag hat-älskar den här bilden som Rasmus kusin tog på mig. Dubbelhakan är på plats. Halsen åkte på solsemester. Och benen ska ju vara böjda i ett hopp Josefine!! 
 
Oh well. I´m back. Bloggen har strulat. Vi lämnar det nog så. 
 
Jag kan förövrigt inte fatta att jag är sidådär 2 ÅR sen med de sista självporträtten. De kommer. Jag var inte riktigt nöjd med den som kommer härnäst, så jag gjorde om den. Men så kändes det helt dumt och hemskt. Så jag raderade den nya. Det är ett stort photoshop-självporträtt. Det passar inte alls in. Missnöjd. Väldigt.
 
 
Så vad har jag gjort sen sist? Jag har firat påsk med äggjakt som endast var digital med ledtrådar på sociala medier. Jag har blivit frilansare för event, först med bilmärket Nissan och just nu Snickers. Med dessa har jag varit i HELA Sverige. Blivit överraskad till punkten av riktig chock. Börjat med LCHF och gått ner 5,5 kilo. Jag började simma med "simkortet" jag fick av mamma. Fotat bröllop och dop samtidigt. Tvättat alla kläder som existerar i huset. Börjat släktforska på Ancestry. Råkat uppdatera till windows 10 på min dator. Kollat alla avsnitt av Greys Anatomy från första avsnittet till avsnitt 13 på säsong 12 där jag ligger just nu. Jag har spikat upp bilder på väggen men bara kommit halvvägs. I helgen kollade jag på min gamla dansskola när de hade uppvisning. Jag har varit och tittat på Rasmus kusins konfirmation och tagit konfirmandbilder på henne. Och självklart njutit av den fantastiska solen!!! 
 
 
Vad jag inte har gjort är att ta tag i bloggen. Det är helt sjukt att ni fortfarande gå in lite då och då för att kolla om det kanske hänt nåt.  Tack <3 


2016-05-18 | 15:48:56

Himla härlig bild, tycker jag!! :D

Andreaz
2016-05-18 | 20:45:25

Härligt att du är tillbaka:)

Anonym
2016-05-19 | 08:20:24

Härligt! Välkommen tillbaka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: