Ägg(skal)le

Skrivet: 2016-10-24 | 12:05:00

-Titel: "Ägg(skal)le" (24 november)
Man blir inspirerad av fotomässan. I have to admit. Ville göra nåt sjukt i photoshop. Nåt som utmanade mig. Jag kan inte påstå att det blev det bästa jag har gjort. men det var riktigt riktigt bra träning. Och det får jag ta och uppskatta.
Längtar tillbaka som faan till skolan. Det har gått en sommar och en höst. Men jag vill tillbaka och lära mig mera. 
 
Nu kommer resten. Pang på! Hej svejs! 
VAD ÄR DETTA? Det här är ett projekt jag gjorde 2014. Ja 2 år sen. Blame me more. De sista 2 månaderna kom aldrig ut. Jag sa förra gången att om jag inte lägger upp resten nu så lägger jag ner det. Fast allvarligt. Ni måste ju se resten? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: