Va sa Lin?

Skrivet: 2016-10-25 | 12:05:00

-Titel: "Vad sa Lin?" (25 november) 
Jag blir jätteledsen om ni inte fattade mitt skämt i titeln. Det kanske inte syns på mobilen men jag har vaselin på näsan och ögonbrynen. Va-se-lin. Ber inte om ursäkt för det skämtet! 
 
Nu kommer resten. Pang på! Hej svejs! 
VAD ÄR DETTA? Det här är ett projekt jag gjorde 2014. Ja 2 år sen. Blame me more. De sista 2 månaderna kom aldrig ut. Jag sa förra gången att om jag inte lägger upp resten nu så lägger jag ner det. Fast allvarligt. Ni måste ju se resten? 


Andreaz
2016-10-26 | 14:03:25

Du har så fin näsa;-)

2016-10-26 | 16:05:38

Tycker det är så mysigt (???) att bilderna från självporträtten kommer lite närsomhelst haha, typ som nu liksom 2 år senare. Det får mig att relatera så mycket eftersom jag själv har skjutit upp massa saker i flera år haha och jag blir typ så glad av dessa inlägg! Jätteskum kommentar kanske och du kanske inte förstår mitt resonemang men jag blev så glad och kände mig mer mänsklig av detta :))))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: