Jag är nog lycklig...

Skrivet: 2011-08-29 | 00:16:38

Tänkte bara säga att jag just kom på att allt står så jäkla rätt till. Jag låg i soffan förrut och tänkte: Shit... jag är lycklig ju! Allt har ordnat upp sig. Jag är en glad människa igen!
Jag har fått tillbaka en vän! Jag har en grym klass! Jag är tillbaka med träningen! Danserna verkar grymma! Jag har en bra magkänsla för en grej(även om jag har en otrolig träningsvärk just nu). Vänner som stöttar mig. Personer som ställer upp. Jag har människor i mitt liv som får mig att skratta! Snälla... låt inget förstöra detta nu!
Fasen asså.. det är nu man ska vara på Ägnö. DÅ hade allt varit perfekt! (Om man suddar bort alla skador jag fick så jag fick sitta och tråknavigera flera gånger!!)


Jadu
2011-08-29 | 00:34:59

Naww Du är ju alltid glad Jossan, Jag förstår inte varför det ska vara så svårt utav andra att få dig att skratta du är ju värdens gladaste person:D



Det enda jag kan säga så är det

so other may live och det gäller även för dig<3

Nicolai
2011-08-29 | 21:06:16

:DD det låter underbart :)

Elin
2011-08-30 | 11:26:02

Gryyyyymt Jossan!

Vi borde ha Ägnö-återträff snart.. tycker du inte det? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: