Gammal tjej

Skrivet: 2011-07-12 | 21:23:37

Fy, har så jäkla ont i ryggen. Kände det igår ute på gården. Värre va det när jag vaknade på morgonen. Låg kvar och försökte somna om så jag kunde slippa allt jobbigt.
Så idag har jag inte gjort nånting alls. Det är inte ett dugg bra. Var det ens bra väder ute idag?
Nåja, nu har jag suttit i en ställning som inte alls är bra för ryggen egentligen men som är skönt just nu, fixat till "natt-"bilderna från igår. Så himla svårt att fota så det blir bra på natten.. Batterierna till externa blixten tog slut oxå.
Har tittat/lyssnat på allsång på skansen den senaste timmen också och undrar om han Anton från backstage är samma snubbe som Romeos(måns) polare i Romeo och Julia..


2011-07-13 | 00:45:23

ja jag längtar tills jag får se den :D



tack så mycket! :) gillar din header, riktigt snygg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: