Pass My Shotgun.. Did that just happend?

Skrivet: 2011-10-25 | 22:49:40


Oj. Vilken lång paus det vart där. Hehe! Det har varit helt bananas den här veckan. Tänkte bara berätta lite kortfattat. Ja, vad hände liksom?
Jo, jag har haft en extrem ångest över att jag missat skolan så mycket, jag va nog deprimerad t.o.m, så jag ställde om dygnet totalt, dvs att jag vaknade vid 8 på kvällen och gick och la mig nångång på morgonen.

MEN! I söndags bara vart allt liksom bra igen. Jag visste att jag verkligen va tvungen att gå till skolan då jag hade filmkameran. Så när jag vaknade vid halv 8 så bestämde jag mig för att dygna. Sagt och gjort, efter två filmer och ett långt bad och massa tevetittande åkte jag till skolan. Med energidrycker och kakor klarade jag mig med massa skratt genom både en skoldag och en danslektion. Somnade med ett dunk vid 10.

Idag kom jag på vad som va felet. Jag hade the Pissy Mood Syndrom eller the Poor Me Syndrome eller Period Monthly Situation. Eller vad man nu vill kalla det!

Sen vill jag också säga att hur mycket jag än vill träffa alla i min klass och komma till skolan resten av veckan så kan jag bara inte. Ångesten är så stor. Hoppas ni förstår mig och tycker om mig ändå :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: