Depp och Pepp

Skrivet: 2011-09-20 | 21:29:52

Depp :(

♦Det är mörkt och kallt ute.
♦Jag har träningsvärk och ont i axlarna.
♦Fotolektionerna är slut för den här veckan, nu börjar vanliga tråkiga lektioner.
♦Det suger att jag inte fick till den stora bilden som skulle se lika dan ut som den lilla.
♦Jag har för många spel igång på wordfued så jag kan inte lägga till några fler.
♦Inte en dag går utan att jag tjaffsar med mamma.
♦Mitt hår är risigare än någon annans under hela världshistorien.
♦Min mac har inte ens lämntas in (!!??)så jag kommer inte få den på bajslänge.
♦Facebook ändrar grejjer ständigt som typ bara jag har oturen att få.
♦Ingen vet när vi har skolfoto, alla säger olika hela tiden.
♦Andreas, den blyga killen från norrland drog sig ur idol. Så jäkla besviken, höll verkligen på honom!
♦Jag hade världens värsta mardröm inatt.
Pepp :D
♥Jag fyller år på torsdag!
♥18 år om 1år och 2 dagar! På en lördag, perfekt!
♥Jag har fått se mirakel idag, en bild som framträder på ett vitt papper.. Damn thats awesome!
♥Jag börjar verkligen lära känna dom i min(a) klass(er). Känns så bra!!
♥Min linje i skolan kunde inte ha varit bättre, skolan är grym, lärarna likaså och jag ser framemot att hålla på med foto i tre år. Utvecklas och få något ut av det!
Foto: Rebecka Hansson


jadu
2011-09-22 | 19:58:30

åå jag hatar din dröm så jävla cp dröm:-( idag är det din födelsedag och jag kan inte ens prata med dig :-( hoppas du förstår hur dåligt jag mår över det :-( hoppas din apsolut din dag har varit perfekt ändå:-) hoppas vi kan träffas snart:-) vill verkligen det :-) börjar sakna dig så sjukt jävla mkt :-( alla pussar i hella värden till dig gumman<3<3 puss

2011-09-25 | 20:18:51

Älskar din header!

2011-09-26 | 16:25:08

Fin fin blogg!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: