6 september

Skrivet: 2012-09-06 | 16:53:00

-Riktigt usel dag idag. 
Jag vette fan hur länge till jag orkar. Jag vill bara stänga mig inne på rummet och gömma mig under täcket. Jag vill skrika och jag vill gråta, bara få ut allting. 
Idag kom jag försent till skolan, jag fick prioritera att antingen bli klämd i tågdörrarna eller komma försent. Jag var för feg och valde att inte klämma mig igenom. Så jag satt där arg som ett bi och väntade på nästa tåg. Shit va arg jag var! När jag kommer till skolan har vi nån föreläsning om Strindberg och hans målningar. Wow. Coolt. Kunde inte bry mig mindre en morgon som denna. 
Maten idag var för första gången ganska god, och för första gången slängde jag inte halva tallriken med mat. Under resten av dagen skulle vi hitta information om estetik, media och samhället genom historien. Jag och Karro tog oss an 1600-1850 talet. Visst, det kanske var lite intressant, men ja, jag vet inte, var inte alls pepp.. Så ville treorna "låna" en av oss för att fota, och jag tänkte att det kanske kunde vara kul, och alla tyckte att jag skulle göra det. Så kom jag på att jag inte såg ut som mitt allra bästa och blev osäker men gjorde det ändå. Usch, jobbigt. Vissa bilder blev faktiskt bra, andra såg jag bara.. nej usch. Dålig dag. Måste ha vaknat på fel sida idag. Ledsen för klagandet. 
 


Nicolai
2012-09-06 | 19:00:02

Hellre missa tåget än att du gör som jag, missade min busstation för att jag var för trött och missade att man skulle av :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: