Myndig om mindre än 2 timmar

Skrivet: 2012-09-21 | 22:14:00

-Andas, djupa andetag, andas in och andas ut. 
Jag är så nervös att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag har längtat i halva mitt liv på att bli 18, och nu när dagen snart är här så vill jag bara bromsa tiden. Jag blir vuxen på pappret. Myndig och hela grejen. 
Och jag är inte redo. HJÄLP! 
Jag har just ätit min sista middag som 17åring. Det är sorgligt på någotvis. Jag menar, jag kommer aldrig få tillbaka min barndom och allvarligt talat är jag ganska så livrädd inför framtiden. Vuxenlivet. Jäklar. 
Så bloggen... nästa gång är det en vuxen människa som skriver. Puss och kram! 


2012-09-21 | 23:18:01

Grattis i förskott!!

Svar: Tack ;)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: