Öva öva!

Skrivet: 2013-12-26 | 19:27:00

-Hur ska jag bara kunna välja en bild varje dag? Tänk om flera blir jättebra? 
Jag vet att jag inte ska öva, men jag bara måste! Bilderna ovan tog jag på 5 minuter, från det att jag ställde kameran på en hylla till att jag satte mig vid datorn. Helst ska det bli hyffsade bilder, hyffsat snabbt. Det får ju gärna inte ta upp hela dan! 
Ville visa linnets öppna rygg och min bulle som jag har löshår i (den hade varit pytteliten bullen om jag inte haft det i). Jag har inte berättat om det än, men jag tänkte plåta massa bilder med det i, och sedan göra liknande frisyrer utan det så ni får se skillnanden, före och efter liksom! Håret är rakt syntet från mizzy.se, exakt min hårfärg (otroligt då jag aldrig färgat mitt hår, trodde inte min färg fanns). De har både sånt hår som jag har och äkta hår. Bra grejjer, växer i mina ögon på något vis! Den är 60 cm lång, och det är ner till höften på mig... Nu ska jag inte säga mer, ni ska få se!! 


2013-12-26 | 20:42:59

fina bilder :)
bloglovinbyte?

Svar: Tack! Absolut! Skriv här när du lagt till mig så gör jag detsamma med en gång!
Josefine Hellgren

2013-12-26 | 22:13:26

SV: haha oh men tack! från både mig och min syster! :D

//paulinasuonvieri.blogg.se

Anonym
2013-12-26 | 23:18:39

gillar du musik, missa inte min blogg I intervjuband varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

Andreaz
2013-12-27 | 01:09:15

:D

2013-12-27 | 10:20:42

Grymt snygga bilder! Nån dag skall jag också börja fota... ;)

Svar: Börja 2014!!!! Så värt det! :) tack!
Josefine Hellgren

2013-12-30 | 21:06:04

Så himla snygga foton. du är en naturbegåvning framför kameran. ska bli spännande att följa ditt projekt nästa år ;)

Svar: Oj!! Tack snälla!!! Kul att du följer det, börjar bli nervös då det närmar sig så mycket!
Kram!
Josefine Hellgren

2013-12-31 | 15:42:22

otroligt fina bilder du tar!

Svar: Tack snälla!!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: