Rent spontant

Skrivet: 2013-12-23 | 09:32:00

-Min tröja blev en klänning...
Jag är så nervös inför projektet under 2014 så jag dör. Alla bilder kommer inte bli toppenbra, kommer jag ge upp då? Det är fröken perfektionist som sitter här och skriver. Det kommer ju vara en del av mitt gymnasiearbete, och det är med temat "brister", så jag får helt enkelt bara nöja mig med det som blir och sedan få en överblick på allt. Se bristerna genom bildserien, tror jag? Kommer jag utvecklas? Kommer jag se exakt likadan ut på alla bilder? Kommer jag att se ett tydligt bildspråk genom alla mina bilder vid årets slut? Kommer jag ens palla? Jo, palla ska jag göra. Jag ska fanimej klara detta. Men jag behöver hjälp. Jag klarar aldrig det här själv! Så länge det är jag som ställt in inställningarna och att bilderna är fotade med min kamera så följer jag mina regler. 
Alltsåååå! Hur kan man vara så nervös? Jag kan ju för fasen inte vara framför kameran!? Nu ska jag vara både framför och bakom samtidigt??? Snart är det julafton, och då är det en vecka kvar. Dumma jäkla förbaskade fjärlar i magen. Är det rädsla jag känner? Går jag över gränsen? Kan. Jag. Göra. Detta? #behöverertstöd 
 


2013-12-23 | 09:43:06

Jag tror att du kommer att klara det galant! :D

Svar: Åh! Tusen tack!! :)
Josefine Hellgren

2013-12-23 | 10:34:56

Ditt projekt låter himla kul!! Jag älskar själv att ta självporträtt, det har blivit lite av min grej. Inte för att jag på något sätt tycker om att se mig själv på bild ovanligt mycket, haha, utan eftersom det ger så himla mycket. Man utvecklas enormt med självporträtt för man vågar mer, tycker jag iallafall. Man vågar testa nytt och man kan inte skylla på någon annan om det inte blir bra. Jag, liksom du, är ett enormt kontrollfreak och vad är då bättre än att ha kontroll över just allt ;) Jag tror du kommer tycka det är jättekul och jag slår vad om att man kommer se en bra utveckling i dina redan fina bilder!! :-) Jag har en del bilder och texter och exempel på hur man lyckas extra bra med sina självporträtt, kolla gärna in dem om du behöver lite inspiration! :) KRAM och God Jul :-D

Svar: Jag ska plugga på din blogg, hehe!! :D tack ska du ha! Detta värmde och stärkte verkligen. Toppen! Kram :) :) GOD JUL! :D
Josefine Hellgren

2013-12-23 | 11:21:33

Va fin bild!

Svar: Tack Amanda :)
Josefine Hellgren

2013-12-25 | 13:13:42

Så vacker bild!

Svar: Tack snälla :)
Josefine Hellgren

2013-12-25 | 14:58:55

Det är en helt underbar bild och jag önskar dig allt gott =) Hoppas du haft en underbar jul och god fortsättning!

Svar: Tack snälla!! Detsamma!! :D
Josefine Hellgren

2014-03-04 | 19:10:07

Fin bild. Jag gillar redigeringen :)

Svar: Tusen tack! :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: