Gossan svarar om Thailand

Skrivet: 2014-05-26 | 15:02:00

-Bilder från @madelei och @gossans på instagram 
 
Det är en sån himla känsla att fridyka. Var i Thailand var ni?
Gossan svarar: Verkligen!! Vi befann oss i Bangkok, Koh Lanta och Koh Hai. Sammanlagt 5 hotell!
 
Vilka härliga bilder! 
Riktigt tråkigt att du blev av med din kamerautrustning :/ Hur blev du av med den? Snodde någon den på hotellrummet eller när du hade den med dig någonstans?
Gossan svarar: Tack snälla!! 
Du kan läsa hela historien HÄR och HÄR
 
Nej usch fy vad hemskt! Vet inte vad jag hade gjort om min kamera blev stulen. Fick du ut någon försäkring på det när du kom hem sen?
Gossan svarar: Jaa, verkligen. Det visste inte jag heller... men nu vet jag. Panikattacker i massor... Vi pratar med försäkringsbolaget fortfarande. Jag kommer ju självklart få pengar. Förhoppningsvis så det täcker allt som fanns i väskan plus själva väskan! 
 


2014-05-26 | 17:36:05

Härliga bilder! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: